Гр. Тогушевій В.М.

м. Ужгород, вул.Залізнична, 4/22/101

Прокуратурою міста Ужгорода розглянуто Вашого листа з приводу порушень місцевою владою вимог законодавства про житлово-комунальні послуги.

З привод у згаданого інформую, що прокуратурою міста Ужгорода на проводиться системна перевірка додержання вимог законодавства про житлово-комунальні послуги.

В ході проведення перевірки встановлено факти порушень вимог закону допущених виконкомом Ужгородської міської ради при затвердженні тарифів на оплату практично усіх комунальних послуг. Зокрема, при формуванні тарифів на послуги водопостачання та водовідведення для всіх категорій споживачів, КП ВУВКГ м. Ужгорода до розрахунку адміністративних витрат включено складову “організаційні та представницькі витрати”. Зазначене суперечить Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою КМУ 12.07.2006 року № 959 та призвело до необгрунтованого завищення тарифів і здорожчання послуги для населення.

Проведеною перевіркою встановлено, що при формуванні тарифів на КП ВУВКГ м. Ужгорода завищено витрати підприємства з надання послуг на водопостачання та водовідведення за статтями “електроенергія”, “заробітна плата”, “нарахування на заробітну плату”. Зазначене суперечить як вимогам Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, так і Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою КМУ 12.07.2006 року № 959 та призвело до необгрунтованого завищення тарифів та здорожчання послуги для населення по водопостачанню на 0,16 грн. та по водовідведенню на 0,10 грн.

Зважаючи на встановлені порушення на незаконні рішення принесено протести, які розглянуто та по суті задоволено і тарифи на згадані послуги зменшено на 0,07 грн.

В ході подальших перевірок в том> числі з використанням інформації територіального управління АМКУ в Закарпатській області встановлені порушення порядку формування тарифів на інші комунальні послуги.

Так, наприклад, тарифи на послуги по вивезенню твердих побутових відходів встановлені рішенням виконкому№ 174 від 26.07.2006 року, базувалися на розрахунках проекту тарифів, розроблених комунальним автотранспортним підприємством 072801. Разом з цим згадане підприємство в силу скрутного фінансового становища послуги з вивезення твердих побутових відходів не надає, а їх надають 3 інші підприємства, в тому числі 2 новостворені. Разом з цим, перевірка підставності розміру тарифів на вивезення ТПВ проведена із залученням фахівців інспекції з контролю за цінами засвідчила , що розмір оплати цих послуг після їх перерахунку у відповідності до вимог нормативних актів майже не зміниться.

Аналогічна ситуація з надання послуг теплопостачання, коли тарифи розроблялися на основі розрахунків КП

“Ужгородтеплокомуненерго”, а фактично теплопостачання здійснюється КП “Уж-тепло” та КП “Енергетичні системи Ужгорода”.

Для завершення перевірки у повному обсязі залучено спеціалістів Державної інспекції з контролю за цінами.

Після втручання прокуратури міста та залучених контролюючих служб, виконавчим комітетом міської ради враховані виявлені порушення. В подальшому, відповідно до рішення Ужгородського міськвиконкому від 28.02.07 №59 з 01.03.2007р. тарифи на централізоване теплопостачання для населення встановлено на наступному рівні.

Таким чином, попереджено обрахунок споживачів міста Ужгорода (з розрахунку на річний обсяг споживання” на суму 783,1 тис.грн.

З приводу розмірів тарифів на ті чи інші комунальні послуги Вам необхідно звертатися безпосередньо до комунальних підприємств, що надають послуги або до виконавчого комітету.

 В.о. прокурора міста Ужгорода молодший радник юстиції

А. Малинич

 

 



Hosted by uCoz